FORMULARZ REKLAMACYJNY

AZ Trade Jarosław Nocula
ul. Okopowa 47
01-059 Warszawa
sklep@nietylkotonery.pl


Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących produktach:

_________________________________________________

Data wykrycia wady: _______________________________________

Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________

Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________

Adres Klient:_______________________________________________________________

Żądania Klienta: wymiany towaru na nowy/naprawy towaru/obniżenia ceny/odstąpienia od umowy – (o ile wada jest istotna)*.

*niepotrzebne skreślić

Informacje dodatkowe:_________________________________________________


Podpis Klienta**:_____________________________________________________________

**tylko wówczas, gdy formularz przesyłany jest w formie papierowej


Data: __________________________________________________



Każdy Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Formularz zapytania

BrotherCanonEpsonHewlett-PackardINKDIGOLexmarkOkiOrinkPanasonicQuantecRicohSamsungXerox

Szanowny Użytkowniku w naszym serwisie wykorzystujemy pliki cookies w celu dostosowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkowników. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce Prywatności.

Zamknij